poniedziałek, 28 marca 2011

2 grafy - Dallas Cowboys Cheerleaders i Marco Bochino

Hej!
  Ostatnio mam dobrą passę i przychodzi sporo grafów.

Dallas Cowboys Cheerleaders


Wysłałam: formularz z prośbą na oficjalnej stronie
Kiedy: Jakieś 2 tygodnie temu
Otrzymałam: Zdjęcie A4 z autografami dziewcząt
Kiedy: 28.03.2011r
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Uwagi: Nie wszystkie dziewczyny się podpisały



Marco Bocchino
Wysłałam: Formularz na oficjalnej stronie, w odpowiedzi dostałam prośbę o dodanie Marco do znajomych na NK i "polubienie" na Face Book'u, kiedy to zrobiłam przesłano mi autograf
Kiedy: Jakieś 21 dni temu
Otrzymałam: małe zdjęcie z Autografem
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Uwagi: Niebieski marker, dopisek"ciao" ,zdjęcie było bez koperty, adres na odwrocie

1 komentarz:

  1. Ja wysłałem piorytetem , ale życzę powodzenia i otrzymania autografu od Dakoty ;)
    dodałem cię do linków ty też mnie dodaj ;)

    OdpowiedzUsuń