piątek, 15 kwietnia 2011

Magdalena Tul, Beata Kozidrak (Bajm), Magdalena Steczkowska

Ostatnio ciągle tak pusto...a tu...tyle grafów! Bardzo się cieszę z każdego z nich.

     1. Magdalena Tul

Wysłałam: Formularz na oficjalnej stronie.
Otrzymałam: Zdjęcie z autografem i pozdrowieniami
Dedykacja: Tak
Oryginał: Tak
Kiedy: 2 dni temu
Ile czekałam: Ok. miesiąca
Uwagi: Nie mam


2.Beata Kozidrak
Wysłałam: mail (bez problemu znajdziecie gdziekolwiek)
Otrzymałam: Zdjęcie z autografem
Kiedy: 14.04.2011r.
Czekałam: Ok. 2 miesiące
Dedykacja: Nie
Oryginał: Tak
Uwagi: Mazak się troszkę rozmazał w jednym miejscu


3. Magdalena Steczkowska
Wysłałam: formularz na oficjalnej stronie
Otrzymałam: Zdjęcie z autografem i pozdrowieniami
Kiedy: 15.04.2011r.
Czekałam: Ok. Miesiąca
Dedykacja: Tak
Oryginał: tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz